? ??????????????Pink!? ????? ?????? ???Rating: 4.2 (210 Ratings)??12 Grabs Today. 27063 Total Grabs. ?????
?Get the Code?? ?? ?????Blink 182? ????? ?????? ???Rating: 4.0 (112 Ratings)??12 Grabs Today. 5853 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the C CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

tisdag 2 juni 2009

asså fy fan vad kass jag är!

Jag är så kass på att blogga och speciellt när det är fint väder ute! Men jag ska bättra mig. Jag ska skaffa en egen domän jag har kommit på namnet och layouten men jag ska ordna med det efter semestern. Så då kommer bloggen bli mycket bättre. Men jag återkommer med vidare information om det.
Annars har det inte hänt så mycket. Jag njuter av det fina vädret och livet..hehe
Jag har semester nu i en vecka sen jobba 4dagar sen ledig i en månad tror nog jag ska överleva det eller vad tror ni? ;) Och det är bara 2v kvar tills jag åker till Sydafrika....wiiii! Och på Torsdag ska det festas tänkte fira att jag slipper se Elina på en månad för hon åker till Maldiverna och när hon kommer hem så åker jag ;) Neee skoja bara kommer sakna dig!
Nu orkar jag inte skriva mer!

Puss

2 kommentarer:

Micki sa...

Aaaah, ta med mig!!!!! Hihi. Men hallå. Då måste vi ju ses nu när du är ledig...ring mig!! PUSS!

Elina - Den svenska blondinen sa...

saknar dig! Pussssssss